• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Bilbesiktning

F

F.d. 30092

Guest
Ja då har man besiktat bilen och det blev ett blankt papper. Nu är det bara att köra ett år till. Vinterdäcken på och HBn ska användas och köras med hela vintern. Ska bli kul att se hur det fungerar det är ju inte den mest lämpade vagnen för vinterbruk men med värme och kärlek går det säkert bra.
Ha det:mh3:

Rolf & Gunilla

FD HBK Medlem
Kommun
Vadstena
HBK-Nr
2927
Medlemskap
2021
Sv: Bilbesiktning

GRATTIS önskar dej / er en härlig vinter med husbilen. Våran ställs dock av under vintern.'MVH Gunilla

F

F.d. 17941

Guest

Hej Ch.
Kul att höra att du ska köra under vintern, lite nyfiken, blir det i huvudsak i norrland , har du förbokade platser, kompleterande värme ? Eller sover du i skoteroverallen ?
Mvh Lasse
Totte04

F

F.d. 30092

Guest

Hej Ch.
Kul att höra att du ska köra under vintern, lite nyfiken, blir det i huvudsak i norrland , har du förbokade platser, kompleterande värme ? Eller sover du i skoteroverallen ?
Mvh Lasse
Totte04
Vi har e S80 om vi lånat bort så vi ska prova använda den som en vanlig bil, bra at ha när man ska sova borta. Den är liten och lätt att köra. Det blir mest i Norra sverige. Jag har extra el element.
Jag förbokar inte utan kollar om det finns plats, det blir ju mest campingar och då i fjällen. Det är klart att nog går det lite gasol men va fan nåt måste ju kosta.
Men helt klart ser jag fam mot våren när man kan dra söderut.
:mh3:

Toppen