• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Betalt, dock ej medlem?

F

F.d. 10627

Guest
Hej!

Betala in stålar för 1 vecka sen, dock ej medlem ännu?

Hur lång tid ska det ta?

Tack på förhand

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 4927

Guest
Sv: Betalt, dock ej medlem?

Hej!

Betala in stålar för 1 vecka sen, dock ej medlem ännu?

Hur lång tid ska det ta?

Tack på förhand
Är själv ny medlem. För mig tog det ca en vecka att bli registrerad, men sedan ytterligare ca 14 dagar innan dekalerna kom, det senare troligtvis p g a tryckning av medlemsnummer.

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: Betalt, dock ej medlem?

Det som skjer er at listene fra banken behandles av medlemsservicen og medlemsnummer tildeles. En gang i uken ca. sendes en bestilling på medlemskort og det øvrige i medlemspakken til de som produserer og sender ut dette for oss. Men som allt annet her i klubben, arbeidet utføres på fritid så det er ikke hver kveld at det registreres nye medlemmer - enkelte ganger samler det seg opp til ukeslutt. Betaler du på en fredag etter lunch, så mottar vi det i vår bank tidligst mandag, bli ikke bekymret før det er gått litt over en uke.

Toppen