• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Besviken på service.

Nizze

HBK Medlem
Inlägg
371
Kommun
Oskarshamn
HBK-Nr
138
Medlemskap
2025
Hej. Den 3 juni var jag och fuktestade min Knaus på Sehammars i Kalmar. Det gick bra och allt var O. K. förutom att ett klistermärke som skulle in i serviceboken inte fanns hemma. Det skulle komma på posten lovade de. Jag bor i Oskarshamn och behövde testa mot fukt för att garantin ska gälla. Den närmaste Knaus återförsäljaren finns i Kalmar.
Flera veckor senare ringde jag dit och efterfrågade märket. Fick till svar att det var på gång. Men inget märke kom och jag mailade och påminde dem. Ingen respons på mailet.
För två veckor sedan ringde jag igen och då fick jag besked om att det var på gång. Troligen veckan därpå. I dag så var jag på väg till Öland och svängde förbi Sehammars.
Då fick jag veta att de bara får 10 märken åt gången och nu var jag nummer sex i kön på märkena som kommer imorgon. Hade svårt att behärska mig men ville inte bråka. Gissa om jag kommer att återvända dit för mer service?
Står nu på ställplatsen i Arontorp och lugnar ner mig med kaffe och rulltårta.
 
Toppen