• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Besiktning

Roger67

HBK Medlem
Kommun
Täby
HBK-Nr
3956
Medlemskap
2025
Sv: Besiktning

Hej

En vaken besiktningsman kan se den och hävda att du mixtrat med systemet så den inte längre är som när den blev typad och godkänd. Och det har du ju..

Varför inte bara dra ur kontakten och sätta dit pluggen ? Det tar 30 sekunder.
Boxen kan sitta kvar bara den inte är inkopplad.

F

F.d. 52943

Guest

På Renault 2,5 Cdi tar det betydligt längre tid att komma åt och demontera kåpan och sedan sätta tillbaka kåpan!
Jag lät min vara kvar - inga problem.

F

F.d. 52908

Guest

Hej
Har haft boxen kopplad och synlig vid flera besikningar och ingen har klagat på det. Fiat 2,8 04
Sören

Elm1

HBK Medlem
Kommun
Lidköping
HBK-Nr
8369
Medlemskap
2025

Hej. Besikta Hb idag dom öppna motorhuven för första gången på 5 år ochhan for omkring med en ficklampa och leta efter nåt, tänkte tala om för honom att effektboxen har jag i fickan. Allt var till belåtenhet som vanligt:D

Helene & Micke

HBK Medlem
Kommun
Landskrona
HBK-Nr
4993
Medlemskap
2025

Hej, då vi skrev inlägget hade vi en Adriatik och behövde KCR-Box. Med Argos behövdes ingen Box då den har 3.0 liters motor (160 hk).

Hälsningar Helene och Micke

Toppen