• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Besökskvitto till Husbilsplatser

TJYVCAMPAREN

HBK Medlem
Inlägg
294
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
2379
Medlemskap
2024
På den "gamla" listan över ställplatser/campingar fanns en liten "knapp"att använda
när platsen senast var besökt.
Ett jättebra kvitto för att få en uppfattning om platsen är användbar.
Är detta svårt att tillföra vår lista/karta över Husbilsplatser?
Tacksam för svar
 
F

F.d. 14324

Guest
Ja, det är ganska svårt och det finns ingen enkel lösning att snabbt lägga till utan "It-snubbarna" måste bygga det.
Så det är inget vi lite snabbt kan fixa till, tyvärr.
Men just nu är vi i slutfasen av en uppgradering av Husbilsplatser, 1.2, några grejer som inte har hunnits med tidigare, några problem som blir lösta och några justeringar och förbättringar.
Efter det har vi i pipeline ett problem med inloggning som måste ordnas till, 1.3, exakt hur, var eller när är inte klart utan det måste gås igenom ordentligt så att vi kan välja den bästa lösningen på problemet. tidsåtgång okänd.
Därefter planeras ytterligare en uppdatering, 2.0, var vi är i tiden när det blir aktuellt är inte ristat i sten ännu då det är många saker som ska stötas och blötas och beslutas, men en punkt i 2.0 som vi tittar på är detta med besöksregistrering då vi sett att det efterfrågas. Nu säger jag inte att det kommer att finnas på sikt, men vi tittar på det och vi har sett en relativt stor efterfrågan på det.

Till er alla, gå gärna in i denna tråd och svara på frågan och skriv vad just du saknar. :)

mvh jocke
 

K & P Express

HBK Medlem
Inlägg
801
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
856
Medlemskap
2024
I denna länk har ja svarat på samma fråga som ovan om samma sak, tycker att länken behövs...
 
Senast ändrad:
Toppen