• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Besök på Ragglanda

F

F.d. 52943

Guest
Tack Ragge och Susanne för en trevlig kväll!

Vi stannade till på Ragglanda efter att ha leverat vår dotter med bohag hos sin nya pojkvän i Motala.

Åker vidare i morgon till Bromölla, där vi bor nu sedan en månad plus några dagar.¨
:D

Ragge 358

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021
Sv: Besök på Ragglanda

Tack själva det livar upp i höstmörkret när det kommer ngn på besök.
Bara synd att man är så trött på kvällarna jäspningarna var ju rätt många i går kväll:twitcy:.
Trevligt att få träffa er tuffa bestämmande dam Saga igen.
Men jag undrar om Zimba tyckte det, men om några dagar hade han nog gillat det bättre:D.
Även en kastrerad hund reagerar på löptikar.
Hoppas ni sovit / sover gott i ösregnet där ute./susanne

Håkan o Britt

HBK Medlem
Kommun
Tjörn
HBK-Nr
3489
Medlemskap
2025

hej jag vet ej vad ragglanda ligger är ganska nyfiken ni värkar ha det mysigt kan man komma till våren och kolla mvh håkan o britt

Ragge 358

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021

Hej Ragglanda är ej så märkvärdigt, det är bara en ställplats för HBK medlemmar en gräsmatta vid sjön Landsjön mellan Huskvarna o Gränna./susanne

Toppen