• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Beröm!

F

F.d. 50343

Guest
Det finns ju en del som varnar eller har haft dålig erfarenhet av säljare. Jag önskar meddela någonting mer än positivt! Om det anses som reklam så får väl ansvarig ta bort mitt inlägg...

Husbil-Partner AB ( START , de finns även på Facebook tror jag) har faktiskt överträffat mina förväntningar på en "bilförsäljare". Jag/vi har köpt en begagnad (Hobby 750 från 2002) från Bill, och han har faktiskt vänt in och ut på sig själv för att jag/vi skall vara nöjda. Det är min övertygelse om att han har gått i förlust i affären bara för att göra kunden (mig) nöjd. Kylaren stor-läkte, den byttes, ABS lampan lös redan efter 10 mil, löstes utan knussel (väldigt dyr affär för Bill med all felsökning och arbetskostnader), diverse småproblem löstes utan något som helst besvär! Dessutom vet jag nu att han anpassar sina priser på nya husbilar efter eurokursen. Det innebär att ha ligger mellan 100 000 - 200 000 tusen kr billigare än "ordinarie återförsäljare".

Hur som helst, jag kan inte annat än varmt rekommendera Husbil-Partner AB. Om jag själv bodde i Sthlm så skulle jag faktiskt, med facit i hand, tycka att det vore värt att besöka Kungälv bara för att få en sådan hjälpsam försäljare. Det kändes tryggt att ja Bill som säljare, och han kommer definitivt att vara den första som jag besöker när det är dags att köpa något nyare.

Det är min första husbil! Och jag älskar det än så länge!

/ Anders Salonen

Toppen