• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Belysning Hobby 650 FLC

lars44

HBK Medlem
Kommun
Norrtälje
HBK-Nr
17760
Medlemskap
2025
I min Hobby 650 FLC -09 har "mysbelysningen" dvs små spottar i taket och ljuslister över fönster och i taket lagt av. All övrig belysning fungerar helt ok. Är det någon som vet ifall det finns någon form av undercentral till den central som sitter under passagerarstolen där en säkring 10a sitter för belysningen. Har kollar i det två väggbrytarna ifall där sitter någon säkring men inte funnit någon. Kan inte förstå vad det är som hänt. Hörde en "puff" som om en säkring gick men vad tusan finns den eller är det något annat som kan ha hänt?? Någon i denna eminenta klubb som vet och kan dela med sig av kunskapen är jag jättetacksam!!
Hälsn Lars

kenjon

HBK Medlem
Kommun
Bromma
HBK-Nr
9408
Medlemskap
2029
Sv: Belysning Hobby 650 FLC

Det är ganska ofta det står i forumet att något inte funkar, och att alla säkringar är hela. Säkringar måste mätas innan man kan säga att de är hela.

Toppen