• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Bedragarforum

F

F.d. 29911

Guest
:mh4:Jag föreslår att det öppnas ett forum under rubriken Bedragare.
Det har ju förekommit en mängd försök att lura till sig allt frän Bilar Husvagnar Husbilar
och jag skall nu öka på genom att informera om att två av mina MC vänner har blivit
kontaktade av engelsktalande som ville köpa hojarna (till och med en båt var av intresse !
Men det var inte rätt personer som han ringde. En presenterade sig som kriminalare och den andre bad "spekulanten" högtidligen dra åt H----e !
Bra om vi varnar varandra i det föreslagna forumet.
Hälsningar från HBK 5081
Påställd i dag (husbilen alltså)
:mcride:
:mh4:

F

F.d. 55256

Guest
Sv: Bedragarforum

Tyvärr är det ju så att i dagens Sverige är personskyddet störst för de som minst skulle ha det. Om någon anser sig lurad och lägger ut Namn/telefonnummer/adress eller annan information kommer man fort i kollision med datainspektionen.
Kolla eländet här. PUL
Personuppgiftslagen - Datainspektionen
Ove.G

F

F.d. 29911

Guest
Sv: Bedragarforum

Det föreslagna Forumet skulle varna före att någon blir lurad !
Lurendrejaren visar sig inte så man ser inte vem som ringer
Största varningstecknet är när kontakten talar utländsk språk och har märkliga förslag
på den ekonomiska uppgörelsen.
Hälsningar HBK 5081

Toppen