• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

bedrägeri ?

skoogis

HBK Medlem
Kommun
Trosa
HBK-Nr
364
Medlemskap
2026
Hej. har en bil ute för försäljning. fick ett sms att en ville köpa bilen, På Engelska, bara maila mina uppgifter på Paypal (kanske det säkraste sätt att betala & få betalt) Blev misstänkt, Då ingen ringde upp, antog bara priset, ink betala extra för transport, Meddelade bara vart han skulle skicka firman för att hämta bilen. Och jag skulle bara betala det som kom extra på konto avin till mej. Kollade lite med blocket, Svaret var att det förekommer att köparen preserterar en kvitto och att beloppet är in betalt ink transport kostnad, att man ska betala den som hämtar detta extra. Dom förodrar att glömma denna affär. Efter 10 dagar inte hört något från denna som var så ivrig köpare. att få alla uppgifter från mej, bedrägeri???? ( från en shelly.john )
Nu upp till alla att tänka till. Pengar först sedan affär.
Mvh
Skoogis

Förslaget var för bra!:mad:

Freeman

FD HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
6293
Medlemskap
2022
Sv: bedrägeri ?

Hej glöm det fick liknande svar på en annons på en mc, bara lurendrejeri,
Janne:mcride:

Bysmeden

HBK Medlem
Kommun
Åland
HBK-Nr
3541
Medlemskap
2025

Ja verkar vara rätt allmänt förekommande. Fick ett flertal då jag hade Chevan till salu. Jag tog inte ens kontakt då jag inte trodde på dem. Man ska nog vara försiktig med att skicka sina personuppgifter. Lycka till med försälgningen. Det gäller att hålla ut så en dag kommer en köpare.

skoogis

HBK Medlem
Kommun
Trosa
HBK-Nr
364
Medlemskap
2026

har inte så bråttom att sälja Caddy så man kan vänta.

Toppen