Bennsan
FD HBK Medlem
Vad kan detta vara för meddelande? Kan det komma från Apple? Jag har inte Jag har inte köpt något & därför blir jag misstänksam. Är meddelandet från Apple så ber dom mej klicka på länken för att bestrida ett köp vilket jag inte vågar ge mig på.
Har någon annan fått ett sådant här?
Unusual login activities
AC
Apple customer <service@notice.com>
Svara|
I går, 12:57
Du
Meddelandet identifierades som skräppost. Det tas bort efter 9 dagar. Det är inte skräppost
Order Number: D30862124 | Ordered on March, 2017
Dear Customer,
Your Account ID Was Just Used To Purchase Minecraft: Pocket Edition Game $6.99 From App Store on A Computer or Device That Had Not Previously Been Associated With That Account ID.
This Purchase Was Initiated From Québec, Canada.
If You Did Not Make This Purchase, We Recommend That You Click Here To Cancel This Order And Confirm Your Account ID.
If You Make This Purchase, You Can Disregard This Email
Thank You
Customer Support
Copyright 2017 Inc. All rights reserved. | Terms of Use | Privacy Policy | Sales Policy
Bennie
Har någon annan fått ett sådant här?
Unusual login activities
AC
Apple customer <service@notice.com>
Svara|
I går, 12:57
Du
Meddelandet identifierades som skräppost. Det tas bort efter 9 dagar. Det är inte skräppost
Order Number: D30862124 | Ordered on March, 2017
Dear Customer,
Your Account ID Was Just Used To Purchase Minecraft: Pocket Edition Game $6.99 From App Store on A Computer or Device That Had Not Previously Been Associated With That Account ID.
This Purchase Was Initiated From Québec, Canada.
If You Did Not Make This Purchase, We Recommend That You Click Here To Cancel This Order And Confirm Your Account ID.
If You Make This Purchase, You Can Disregard This Email
Thank You
Customer Support
Copyright 2017 Inc. All rights reserved. | Terms of Use | Privacy Policy | Sales Policy
Bennie