• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Bedrägeri?

Bennsan

FD HBK Medlem
Kommun
Vänersborg
HBK-Nr
12368
Medlemskap
2021
Vad kan detta vara för meddelande? Kan det komma från Apple? Jag har inte Jag har inte köpt något & därför blir jag misstänksam. Är meddelandet från Apple så ber dom mej klicka på länken för att bestrida ett köp vilket jag inte vågar ge mig på.

Har någon annan fått ett sådant här?

Unusual login activities
AC
Apple customer <service@notice.com>

Svara|
I går, 12:57
Du
Meddelandet identifierades som skräppost. Det tas bort efter 9 dagar. Det är inte skräppost

Order Number: D30862124 | Ordered on March, 2017

Dear Customer,

Your Account ID Was Just Used To Purchase Minecraft: Pocket Edition Game $6.99 From App Store on A Computer or Device That Had Not Previously Been Associated With That Account ID.

This Purchase Was Initiated From Québec, Canada.

If You Did Not Make This Purchase, We Recommend That You Click Here To Cancel This Order And Confirm Your Account ID.

If You Make This Purchase, You Can Disregard This Email

Thank You
Customer Support

Copyright 2017 Inc. All rights reserved. | Terms of Use | Privacy Policy | Sales Policy

Bennie

PeterK

HBK Medlem
Kommun
Köping
HBK-Nr
14860
Medlemskap
2025
Sv: Bedrägeri?

Kanske kan du logga in på ditt Apple-konto och kolla ordernumret :confused:

Ch & Ib

FD HBK Medlem
Kommun
Vara
HBK-Nr
13303
Medlemskap
2022

Apple:s mail kommer från apple.com eller icloud.com inte notice.com

Om en ny inloggning inträffat en ny enhet, skulle du få ett mail om det långt innan.

Bluffmail som bara är att slänga, målet är ju naturligvis att få dig att just klicka på deras länkar.

Berka 60

HBK Medlem
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
2752
Medlemskap
2025

HEJ
Du kan bortse från detta meddelande, och radera det.
Jag fick ett likadant, och ringde till apple,dom viste om det, många drabbade, dom ville jag skulle maila det till dom.

Toppen