• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

beachflagga

Rolf och Monica

HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
5639
Medlemskap
2025
Sv: beachflagga

Jag tänkte endast ställa den som reklam för husbilsklubben.se vid Oset i Huskvarna under Elmiamässan. Tycker inte jag vill ta den kostnaden då jag inte har någon användning av den därefter!
Tänkte att kanske klubben har någon att låna ut de dagarna.

Hälsningar Rolf

Rolf och Monica

HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
5639
Medlemskap
2025

Självklart är det så. Jag har med broschyrer om klubben som jag delar ut, men nu var ju frågan om man kunde få lån en beachflagga!
Detta gäller ju ingen anordnad träff så det finns inte möjlighet att del ev. kostnader med flera!

Hälsningar Rolf

Ragge 358

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021

Ja nu får väl jag skriva också och lägga mig i.
Jag har också köpt en egen flagga beach och även de små att ha på backspegeln för eget bruk.
Om man nu skall låna ut till träffar, vet ej om det är bra, för det sliter oerhört på flaggorna om man ej monterar dom rätt.
Har själv lånat ut och fick tillbaks den trasig.SS

Preben

HBK Medlem
Kommun
Sjöbo
HBK-Nr
1472
Medlemskap
2025

Hej
nej vi har ingen flaggor till uthyrning eller att låna ut,
Med vänlig hälsning.Preben

F

F.d. 55350

Guest

Så vitt jag kommer ihåg så har HBK redan ett avtal med posten det är en liten kostnad. Den summan kan man räkna in i avgiften på träffen.

Preben

HBK Medlem
Kommun
Sjöbo
HBK-Nr
1472
Medlemskap
2025

Hej
Nej vi har ingen avtal med posten, vi har så att vi skickar föreningspost, (kuvert)
Och vi har inte någon flagga till att låna ut.
Preben

F

F.d. 55350

Guest

Svar till Kent revisor skall man hyra ut privata beachflaggor, skall man käna pengar på klubbens meddlemmar? Klubben har ju en kassa för sådana saker. För två år sedan var det en kille som köpte in saker för att tjäna pengar för eget bruk han blev utesluten. Vad gäller i nuläget.

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040

Henrik, eftersom det är ett lite antal som uteslutits vore det intressant om du kunde tala om vem du åsyftar.

Det går bra att kontakta mig direkt via PM med den uppgiften.

Har svårt att förstå ditt sätt att skriva i forumet efter att du själv suttit i styrelsen och vet vad som gäller.

Toppen