• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Beach boys

F

F.d. 15591

Guest
Kommer ni till Målilla 3 juli 40-50 talister så vi kan rocka loss till detta band?:music-icon::mh::mh:

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 26625

Guest
Sv: Beach boys

Lite mer info tack !! sist vi var på Beach Boys så var det Ullevi Göteborg.

bojon

HBK Medlem
Kommun
Enköping
HBK-Nr
617
Medlemskap
2025

Hej.

Googlade på Beach Boys och Målilla och hittade följande länk www.malilla.com
Där finns informationen " Nu är det klart - de Kaliforniska poplegendarerna The Beach Boys ska spela på G&B Arena i Målilla den 3 juli!"

Helt klart så kommer vi!!

Hälsningar
Bosse

Senast ändrad:
F

F.d. 52943

Guest

.....
" Nu är det klart - de Kaliforniska poplegendarerna The Beach Boys ska spela på G&B Arena i Målilla den 3 juli!".....
Shit - vi är bland boysen på beachen i Florida den veckan. Hade varit kanon annars!

Senast redigerad av en moderator:

bojon

HBK Medlem
Kommun
Enköping
HBK-Nr
617
Medlemskap
2025

Ingen fara Roland, var tvungen och sätta på "Surfin Safari" i min Mp3:a och drömma bort att det endast är fem månader kvar till sommar, sol och Beach Boys!!

//Bosse

Senast ändrad:

Mojfen & Karianne

FD HBK Medlem
Kommun
Hultsfred
HBK-Nr
573
Medlemskap
2021

Hej

Så trevligt att ni uppmärksammar detta evenemang. :)

Anledningen till att dom kommer just till Målilla, är att dom har anor från trakten, Mike Loves mormors farmor och farfar utvandrade härifrån.

Det kommer säkert att anordnas camping i samband med konserten. Jag kan försöka ta reda på det under dagen.

MVH
Karianne
(Målillabo)

F

F.d. 9480

Guest

Det låter ju jättekul! Vad sägs om att alla kommer med Hawaii mundering och halmhatt! Kan det bli mera autentiskt!

Mojfen & Karianne

FD HBK Medlem
Kommun
Hultsfred
HBK-Nr
573
Medlemskap
2021

Hej

Jag kan hälsa från min kollega "campinggeneralen" att det blir camping. Exakt vem som skall ta hand om den, är inte klart, men någon blir det.
Ni som har varit på Speedway GP innan, vet att campingen ligger några hundra meter från arenan, och det finns tillgång till toalett och vatten.
Plats för 500 ekipage.
Bokning genom Hultsfreds Turistbyrå.

I övrigt kommer info att finnas på Dackarna Speedway G&B Arena

MVH
Karianne

Mojfen & Karianne

FD HBK Medlem
Kommun
Hultsfred
HBK-Nr
573
Medlemskap
2021

Hej

Enligt dagens Barometern/OT kommer Sven Ingvars att vara förband till Beach Boys på G&B Arena i Målilla 3.Juli.

Inte dåligt............. Dom drar ju ett antal tusen åskådare, bara dom..........:yes:

Det kommer att bli årets konsert för alla som passerat 40-års åldern. (Och kanske även några yngre)

MVH
Karianne

Toppen