• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Bavaria husbil

F

F.d. 12848

Guest
Jag har köpt en Bavaria husbil 8300 BL någon som vet något om denna husbil

Kjell Anders

HBK Medlem
Kommun
Landskrona
HBK-Nr
23
Medlemskap
2025
Sv: Bavaria husbil

Allå Göran!

Tror Du gjort en bra affär för vad jag förstår får Du mycket husbil för pengarna. Får väl undersöka närmare när vi ses på solkusten.

Ha de Kjell

F

F.d. 4380

Guest

Vad menar du med vet något ?
Undrar om det är något speciellt du vill veta, för du vet väl det mesta om den när du köpt bilen ?

Roger

F

F.d. 50066

Guest

Lycka till med din Bavaria!
Vi slänger också våra blickar mot detta märke. Välplanerad med allt som vi behöver.

Hälsningar
Ewa och Sven
Lady X och The Black Pack som också skall åka med.
:dog:

Mangan1

HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
1328
Medlemskap
2025

Fantastisk bil den där 8300
Vi kikar på att byta upp oss från vår i71BD till dito. (Köpte den första Bavarian i Sverige)
Som det känns just nu är 8300 prismässigt oslagbar med alla tillbehör som ingår som standard.

Det vi tvekar på är om inredningen med "platta" luckor är en kortvarig trend eller den kommer att leva vidare... :confused:
För... i71'an är "varmare" inuti. och -08 är den enda modellen med allt detta "goa"...

Åter till ämnet. Förmodligen säljs 8300 under -09 med en massa "lullull" som kommer att kosta på rejält 2010. Så någon dålig affär lär det knappast bli...
(Vi är erbjudna i princip samma pengar som vi gav för i71'an vid ny köpet, känns inte heller fel... :wink:)

Lycka till med en förmodan fantastisk husbil!:)
Mvh. Magnus

claes/mia

HBK Medlem
Kommun
Skurup
HBK-Nr
178
Medlemskap
2025

Såg den stora Piloten på mässan 07 men den verkar inte ha slagit igenom nu är Bavaria 8300 QD exakt samma bil fast nu 08 ans utförande.Även jag intereserad av denna bil håller med Mia&Magnus om luckorna dock var golvet tjusigt./ Claes

Toppen