• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Batterihandskar

BoBil333

FD HBK Medlem
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
6751
Medlemskap
2023
Hej, vill bara tipsa om sköna handskar med värme i, man lägger i tre AA batterier och handskarna håller värmen i 4 timmar, har precis köpt dom och ska prova ikväll, perfekt när man åker Mc-skoter som jag eller kanske cyklar, har köpt dom på Jula och kostar 199kr.

Bilagor

• IMG_5789.JPG
    IMG_5789.JPG
    2,2 MB · Visningar: 7
F

F.d. 52908

Guest
Sv: Batteri handskar

Köpte sådana förra året men tycker inte dom funkade bra, blev inte tillräckligt varma, förmodligen är mina lite dåliga men det skulle va roligt att hör vad du tycker när du testat dom. Letade igentligen efter tumvantar men hittade inga.
/sören

BoBil333

FD HBK Medlem
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
6751
Medlemskap
2023

Hej igen,
nu har jag provat dom tycker dom funkade bra, men jag tror att det blir större skillnad när det är kallt ute, men man känner att det värmer på framsidan av handen och fingrarna, så lite nytta gör de nog, får väl återkomma när det blivit några minus ute........

F

F.d. 52908

Guest

Så kände jag också, värmer något på ovansidan av hand och fingrar, så mina är nog ok. Köpte en liten grej på Kjell o co som man laddar och sen stoppar i handsken den känns varm och jobbar lite mer än en timma.
/sören

F

F.d. 29911

Guest
Sv: Batterihandskar

Bättre värmehandsktillbehör finnes hos Jaktbutiker de vet vad jägare vill ha (varma händer) Har sådana sedan flera år och fungerar perfekt.
HBK 5081

Toppen