• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Batteribyte

F

F.d. 6110

Guest
Jag skulle byta batteri i bodelen och började med att vrida på huvudströmbrytaren. När jag var klar så satte jag på den men inget fungerar.....det finns ström från batteriet tillbrytaren och även förbi....finns det någon huvudsäkring? Detta är en Fiat Mc Louis 07

När jag bytte batteri i bildelen så var jag tvungen att ha strömmen bortkopplad en halvtimme ungefär för att "motorlampan" slocknade inte....kan de va samma nu? att batteriet måste va bortkopplat en stund

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 6110

Guest
Sv: Batteribyte

Jag skulle byta batteri i bodelen och började med att vrida på huvudströmbrytaren. När jag var klar så satte jag på den men inget fungerar.....det finns ström från batteriet tillbrytaren och även förbi....finns det någon huvudsäkring? Detta är en Fiat Mc Louis 07

När jag bytte batteri i bildelen så var jag tvungen att ha strömmen bortkopplad en halvtimme ungefär för att "motorlampan" slocknade inte....kan de va samma nu? att batteriet måste va bortkopplat en stund

Jag löste problemet själv ...är de nån som får nåt liknande så hör av er

Toppen