Sv: Barnfamiljer med husbil
Vi är 44 och 49 och den enda sonen som följer med nu är han som är 10, men han som fyller 17 på fredag! har också alltid varit med, det är först nu som han hellre vill vara hemma och det kan han väl få. Nu har vi precis köpt ny bil, en integrerad men vi har en säng fram som man fäller ner så vi får plats fyra om det kniper.
Det som slår mig när jag läser alla kommentarer om yngre och äldre husbilsåkare, se på alla dem i Europa, alla tyskar, österrikare, italienare osv, de är inte 55+, utan det är mycket barnfamiljer som åker husbil, och tyskarna brukar ju vara först med att hitta små guldkorn, så i tex Grekland brukar vi haka på dem tyska husbilarna, för då vet vi att det med all säkerhet dyker upp en bra camping eller ställplats(ja man får ju inte fricampa i Grekland, men stå en natt går ju bra), så jag tror att vi kommer att få se fler yngre förmågor på vägarna med campingfordon, lite annorlunda och så himla bra när man har barn!
Ta det lugnt på vägarna, så syns vi, fast vecka 28 går färden till Grekland via färja från Italien, så ha det så bra ni som åker nu, vi längtar verkligen!! Fru Åhnbrink