• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Backkamera Adria Original

F

F.d. 18017

Guest
Jag har beställt en Adria som ska levereras i början på nästa år.
För att slippa dra om kablarna så beställde jag en backkamera men frågade vad det var för modell.

[FONT='Bookman Old Style','serif']Backkameran är av märket Secura. Skärmen är i färg 7”. Detta fick jag som info från säljaren.[/FONT]
[FONT='Bookman Old Style','serif']Idag fick jag även ett mail ffrån adrias generalagent i sverige.[/FONT]

[FONT='Bookman Old Style','serif']"Detta är vad som fanns i bilen. Det står inget märke på själva kameran eller skärmen.
Men här är instruktioner hur den fungerar"
inkluderat va en inscannad usel beskrivning på vilka knappar den har.
Nackdelen med att köpa en separat är att de fördragna kablarna i bilen då ej sägs passa utan jag måste dra egna + att om adria gör montaget så har jag ingen risk att de skyller på mig vid ev läckage vid genomföringen.

Frågan är nu om någon har denna och om den är värd 5700kr
Är det någon som har denna kamera och kan ge en recension?
[/FONT]

Bilagor

• 20111104154303729.pdf
    179,9 KB · Visningar: 124

anytec

HBK Medlem
Kommun
Luleå
HBK-Nr
4254
Medlemskap
2025
Sv: Backkamera Adria Original

Vi har den backkameran på våran bil har fått byta ut kameran fick in fukt i den
Kameran blir skitig ganska snabbt och monitorn har ett rackligt fäste ska nog limma ihop våran
Skulle nog satsa lite mer och satsa på en bättre backkamera

Toppen