Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Men Stefan Macdonalds är väl en kundparkering inte äter väl du där?
Har ju fn. ingen personbil trodde det var skottsäkert att parkera på stormarknader.
Ja håber du spiller på lotto ogsåJag har inte tänkt på det förut, men när jag kör med släpvagn/husvagn hamnar jag svårligen innanför linjerna i en p-ruta. Har inte fått en bot för det på 35år, rena turen?
Återkom gärna när du fått svar.Jag skickade mail med denna lydelse till:
Centrumchef Kenneth Malmberg, kenneth.malmberg@newsec.se petra.sjostrand-kvick@newsec.se
"Hej,
Denna tråd diskuteras nu i Husbilsklubben.se
Bötfällning av husbilar på stormarknads parkeringar.
Att man parkerar fel är en sak, men är det din åsikt att vi husbilåkare inte skall kunna stanna hos er för att bunkra mat, shoppa och sedan ge oss av igen?
Det verkar inte möjligt att göra så utan att bli ålagd en "avgift", eller böter i folkmun."
Hade ett samtal med en pvakt, då jag parkerat bilen längre fram utanför rutan för att slippa ha 2 meter bil sticka ut i körbanan,svaret var tydligt,alla 4 hjul innanför rutan sedan spelar överhänget ingen roll.
Om du har sex hjul som inte får plats inom rutan hur gör man då?
På valfri kommunal parkering med två rutor efter varandra enligt deras hemsida, länken har du i mitt förra inlägg.Var i Borås kan du stå med sex hjul om du inte står bakom Gina Tricot huset? Frågan var till träsko.
Man måste ta reda på vilka regler som gäller för varje plats... som jag tydligt skrev i mitt förra inlägg, med länk, med citat ur texten... Du kan även få en kopia på mitt mailsvar om du fortfarande är osäker.Varning!!!! Att ett kommunalt parkeringsbolag godkänner ett sätt att parkera innebär inte att ett annat privat parkeringsbolag godkänner detsamma.