• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Böter Tyskland

F

F.d. 29925

Guest
Sv: Böter Tyskland

När jag fick böter, förra året, så fanns det med en kameralogg med foto klockslag och hastighet.
Utan detta skulle jag nog inte betalat.

O

Oskar-543

Guest

Kan alt dette betale sig for 30€ Du har jo nok kört for hurtigt

Erik:confused:

Bengt-Åke Linder

HBK Medlem
Kommun
Falköping
HBK-Nr
1424
Medlemskap
2025

Norge som ikke er med i EU måtte lage bilaterale avtaler med hvert enkelt land, så Sverige - Norge har eksistert i lengre tid - begge veier.

Jo grannen kör som resande säljare i Norge och fått några brev därifrån men det blir ju 7- 8000mil /år så det kanske inte är konstigt att man missar 1 kamera eller 2 .

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022

Jo grannen kör som resande säljare i Norge och fått några brev därifrån men det blir ju 7- 8000mil /år så det kanske inte är konstigt att man missar 1 kamera eller 2 .

Med dagens hjälpmedel i form av diverse appar kan man få varning för kameror även om telefonen ligger i fickan. I Norge finns luriga kameror som mäter genomsnittshastighet.

Toppen