Sv: Bäst kvalitet,Knaus,Hymer eller Burstner ??
rufus. äntligen någon som törs vara ärlig.
det finns helt klart en koppling mellan pris och kvalitet, sen är frågan vad man vill betala.
jag har haft en hymer 504-2004 och i den var det svårt att höra på radion när man körde, mycket högt vägljud och vindrus och framhjuldriven
har även haft en niesmann arto 74- 2006 det var en underbar och tyst bil men med en del småfel och framhjulsdriven
har nu en carthago c i51 chic 2007 den är nästan lika tyst som niesmannen men det är lite smågnissel i den och några andra fel som förmodligen garantin tar samt att den är bakhjulsdriven.
de framhjulsdrivna hart vid flera tillfällen varit svårt på t.ex.blöta gräsmatter att inte fastna, bl.a i arvika camping fastnade jag i nedförsbacke på gräsmattan och en traktor fick dra bort bilen.
släpkärra efter är väldigt lätt att fastna med.
den bakhjulsdrivna har det inte varit några som helst problem med.
vän av ordningen säger då att jag är dålig chafför och det kanske är sant, har endast kört 2-300 biltävlingar och har bl.a även kört en hel del lastbil.
betr. lastbil varför är över 99 procent bakhjulsdrivna, så även traktorer,dragsters osv som gärna vill komma framåt vägvinnande.
har jag trampat på någon ond tå nu??????
rufus. äntligen någon som törs vara ärlig.
det finns helt klart en koppling mellan pris och kvalitet, sen är frågan vad man vill betala.
jag har haft en hymer 504-2004 och i den var det svårt att höra på radion när man körde, mycket högt vägljud och vindrus och framhjuldriven
har även haft en niesmann arto 74- 2006 det var en underbar och tyst bil men med en del småfel och framhjulsdriven
har nu en carthago c i51 chic 2007 den är nästan lika tyst som niesmannen men det är lite smågnissel i den och några andra fel som förmodligen garantin tar samt att den är bakhjulsdriven.
de framhjulsdrivna hart vid flera tillfällen varit svårt på t.ex.blöta gräsmatter att inte fastna, bl.a i arvika camping fastnade jag i nedförsbacke på gräsmattan och en traktor fick dra bort bilen.
släpkärra efter är väldigt lätt att fastna med.
den bakhjulsdrivna har det inte varit några som helst problem med.
vän av ordningen säger då att jag är dålig chafför och det kanske är sant, har endast kört 2-300 biltävlingar och har bl.a även kört en hel del lastbil.
betr. lastbil varför är över 99 procent bakhjulsdrivna, så även traktorer,dragsters osv som gärna vill komma framåt vägvinnande.
har jag trampat på någon ond tå nu??????