kefa62
HBK Intresserad
- Kommun
- Lindesberg
Har tittat lite på att köpa en Burstner Elegance, är det någon som har el. haft och kan ge lite info och +/- med bilen. Vet att det finns många modeller men i stort.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Kul att höra har en exakt lika dan som gått över 15tusen mil,har inget att klaga på. Ljus å rymlig inuti ,kanon bra bil.Vet inte hur gammal du tittar på, men vi hade en i710 från -08 och det var den bästa bil vi haft. Ångrar än att vi bytte bort den...
Vi hade 160 hk och robotlådan, gick hur bra som helst. Funderar allvarligt att byta till en sån igen... Tips, jag satte trådbackar i underskåpet vid garderoben istället för hyllan, blev kanonbra.Kul att höra har en exakt lika dan som gått över 15tusen mil,har inget att klaga på. Ljus å rymlig inuti ,kanon bra bil.