• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Bürstner kabelnummermärkning 151

Åsa o Stefan

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
11082
Medlemskap
2025
Jag har förstått det så att alla elkablar i Bürstner bilar har samma märkning oavsett bil-/årsmodell dvs. en kabel märkt 151 är avsedd för samma ändamål i alla bilar där den är installerad.

Vi har en 220V kabel märkt RMT 700 IXEO 151 som ligger vid EBL99 under förarsäten och som inte är ansluten till någon förbrukare!

Finns det ngn som vet ngt om Vad märkningen 151 avser, så vore jag mkt tacksam för ett besked?

/Stefan

Senast ändrad:

vippen

HBK Medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
12935
Medlemskap
2025
Sv: Bürstner kabelnummermärkning 151

Jag bara gissar nu.Eftersom vi inte har lika bilar.På vår bil har vi en 220 v kabel vid EBL en som Inte är inkopplad .
Det är en förberedelse till tex parabol .Den går emellan EBL en och antenn uttaget.inte inkopplad utan bara hänger där.

Senast ändrad:
Toppen