Sv: Bürstner Elegance i 810 G 210
Kan inte matcha din fråga direkt, har en I 710 som ”bara” är 8,26 istället för 9,2, men den är snarlik (tror jag).
Gillar det mesta med bilen, även om jag tycker man slarvat en del när man skruvat ihop den, vill man ha superbyggkvalitet får man nog gå upp ett par snäpp.
Alde värmesystemet klarar hålla värmen bra, vid riktigt kyla räcker inte elpatronen, man måste stötta med gasol.
Fjädringen fram var för klen, men ett besök hos Bossings löste det problemet.
Gillar verkligen att ha separat dusch och toalett, planlösningen passar oss perfekt.
Motorn är underbar och klarar galant av vikten.
ACCn räcker till, även varma dagar.
Rejäl vindruta som verkar vara någon sorts insektsmagnet.
Bra ventilation rent generellt, denna varma sommar (i Sverige) funkade det bra utan bodels AC
Stort garage som sväljer allt vi haft med oss hittills.
Boggin är flitigt debatterad här och jag håller med om lovorden
Vändradien är väl sådär, men fascinerande vad bra det går bra att smyga omkring på småvägar – åtminstone framåt
En passagerardörr vore inte dumt.
Gärna en större diesel och färskvattentank.
En lite lyxigare förarstol med fjädring och en automat hade suttit fint.
Backkameran är sådär, tycker det skulle varit en lyxigare modell med dubbeloptik och belysning.