• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Bürstner Delfin Performance T625

Göran o Karin

HBK Medlem
Kommun
Skellefteå
HBK-Nr
15093
Medlemskap
2026
Hej, Vi är nya HBK intresserade och förhoppningsvis blir vi medlemmar när vi
bestämt vilken bil vi ska köpa. Vi har tittat runt, sprungit på försäljnings ställen, torterat handlare med frågor, så bilden har klarnat vilka krav vi har på vår blivande bil. Vi har just nu sett en Bürstner Delfin som var i helt otroligt fint skick och väldigt utrustad ,MEN med en milställning på just under 13000 mil dock med full servicebok,sverigesåld så min undran är. Finns det någon här med erfarenhet av Renaults hållbarhet(blir när jag skriver det här osäker om motormodell) ,tror det var motor 3,0 DCI 140 med kamkedja,
Det finns ju en uppsjö av transportbilar med denna motor.
tack för svar på förhand

Möller

HBK Medlem
Kommun
Varberg
HBK-Nr
168
Medlemskap
2025
Sv: Bürstner Delfin Performance T625

Hej!
Hade en Burstner Delfin 685 årsmodell 2005. Vi körde 9000 mil utan något problem. Var väldigt nöjd med husbilen i helhet. Har nu en Adria Matrix Supreme med Renaultchassi årsmodell 2013.

Toppen