• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Båstad camping

F

F.d. 53500

Guest
Har besökt denna familjecamping i Hemmeslöv under några dagar. Har numera 24 ställplatser med el och ett 10-tal utan el. för den som inte vill bo på campingen. Ny väg precis utanför campingen gör att det är nära till Båstad nya järnvägsstation och Hallandstunneln. Bussförbindelser till Båstad alldeles i närheten. Ny servicestation är under uppbyggnad. Platta med plats för 2 bilar i bredd är klar för tömning av gråvatten. Likaså är toatömning och vattenpåfyllning klart.
Denna camping vill vi gärna rekommendera. Hit kommer vi att åka fler gånger.

Britt och Ingvar

F

F.d. 52919

Guest
Sv: Båstad camping

Vars ligger den campingen/Ställpl. i fall man har vägarna förbi?

F

F.d. 55665

Guest
Sv: Båstad camping

Håller med om att den är bra, eftersom man dessutom parkerar utanför bommen så är det enkelt att ta med husbilen på en tur och komma tillbaka senare (jag drar mig annars för att göra detta på en camping med barn som springer omkring). När tågtrafiken ökar efter hand så kanske det kan bli lite störande, men än så länge är det en mycket lugn camping, som har en särskild träningshage för hundar med lite enkla hinder (gillade vår pudel som gärna kör lite lätt agility).

Toppen