• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Bättre sent än aldrig

F

F.d. 6022

Guest
Har följt "tjötet" i HBK:s forum sedan jag/vi beställde vår nya husbil. Har haft mycket nytta av många kloka inlägg. Ska hämta bilen i morgon, en sprillans Dethleffs A 7071, ska bli grymt gött. Vi sticker direkt , redan på söndag, till Österrike, Italien och Kroatien. Får vänta med medlemskap tills vi är hemma igen. Verkar i alla fall vara en schysst klubb. Efter regn kommer sol Hälsar Micke i Götet.

Knerten

HBK Medlem
Kommun
Norge
HBK-Nr
180
Medlemskap
2024
Sv: Bättre sent än aldrig

Det er ikke noe å tvile på - bli medlemmer!

Og så øsnker jeg dere en trevlig semester - vi kommer etter til Østerrike i august.

mvh magne

Maja & Stefan

HBK Medlem
Kommun
Partille
HBK-Nr
20896
Medlemskap
2025

Micke!
Jag e inte avis alls. Kör försiktigt! Och ha en SKÖÖÖÖN semester.
Jag har bara 10,5 månader kvar till semester.
mvh Stiffe.

Lasse W

HBK Medlem
Kommun
Norrtälje
HBK-Nr
294
Medlemskap
2025

Grattis MiKjell-till den nya husbilen -vi skall hämta våran (likadan ) om ca 1 vecka
Hoppas att Du tar steget fullt ut och blir medlem i klubben -så kanske vi kan ubyta erfarenheter om just Dethlleffs A 7071 mm mm
Mvh
Lasse W

F

F.d. 6238

Guest

Hej på Er glada Göteborgare.

Vi blir så glada när det är fler som blir intresserade av våran utmärkta Klubb.

Vi ber att få gratulera Er för Er Nya bil och hoppas att Ni får en trevlig semester.

Sedan när Ni har kommit hem och fått lite Perspektiv på Livet så hoppas vi att Ni tar det 3:dje steget och blir medlemmar i klubben.se.

Många hälsningar från medlem nr 35 i Götet.

;) :D ;) :D ;) :D ;) :D

Robert-110

FD HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
110
Medlemskap
2022

Hej och välkommen till klubben. Det fyller på med Göteborgare, kul.
Grattis till nya bilen, blev lite nyfiken. Skall kolla på den modellen om den finns med på ELMIA, annars vid tillfälle.
Kör försiktigt och njut av livet.

F

F.d. 6022

Guest

Blir garanterat medlem efter semestern. Bilen står nu snyggt parkerad hemma. Schysst att det finns fler som har en likadan, verkar ju inte vara den mest sålda modellen precis. Grattis till dig med Lasse, det är en stilig bil. Blir säkert tillfälle att utbyta erfarenheter framöver.

Hälsar Micke

Toppen