• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Bättre hemsida

Mia gotland

FD HBK Medlem
Kommun
Gotland
HBK-Nr
8162
Medlemskap
2024
Halloj, måste bara få säga att hemsidan här är väldigt rörig och svårbegriplig :( synd . Annars när man väl hittar in någonstans så är det ju super kul att se hur många som är aktiva inom detta med husbilar :yes:. Har lyckats hitta massa träffar, verkar ju jätte kul, ska verkligen försöka hänga på veteran träffen, eller vad det va, verkar ju jätte intressant. Ha det gott . Mia

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: Bättre hemsida

Mia, les litt på hvor mange tråder og innlegg vi har fra våre omlag 30 000 brukere.
Om du har et konstruktivt forslag til hva vi kan gjøre bedre så send det inn til webgruppen via kontakta oss så vi kan se om endringen er teknisk mulig.

F

F.d. 55256

Guest

Jag har varit med länge och kanske har vant mig med hur man hanterar hemsidan, men jag måste säga att en hemsida med tydligare och enklare navigering har jag sällan upplevt. Har man problem med att hitta något, lägg ut en fråga, svar har du oftast inom några minuter från intresserade medlemmar, eller inom nån timme eller två från våra eminenta webbare. Sort tack till alla som engagerar sig för oss som bara åker snålskjuts.
Ove.G

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049

Läs gärna hur ni ska söka på nedan länk:
http://www.husbilsklubben.se/forums/t25115/

Man kan också söka med Google i de öppna forumen genom att ange:
site:husbilsklubben.se före det man vill söka
Tex site:husbilsklubben.se gps

Tyvärr är databasen indexerad med minst 4 tecken och vid nästa uppgradering ska vi indexera om men när den blir vet vi inte för tillfället.

Agge&Micke

HBK Medlem
Kommun
Upplands-Bro
HBK-Nr
11636
Medlemskap
2026

Halloj, måste bara få säga att hemsidan här är väldigt rörig och svårbegriplig :( synd . Annars när man väl hittar in någonstans så är det ju super kul att se hur många som är aktiva inom detta med husbilar :yes:. Har lyckats hitta massa träffar, verkar ju jätte kul, ska verkligen försöka hänga på veteran träffen, eller vad det va, verkar ju jätte intressant. Ha det gott . Mia
Hej Jag är nästan ny här. Och jag kan hålla med dej att det är lite rörigt. Men jag har lärt mej lite hur det fungerar. Jag är van med forumvärlden. Sitter mycket på andra forum.

Mia gotland

FD HBK Medlem
Kommun
Gotland
HBK-Nr
8162
Medlemskap
2024

.
.
.
.
. Börjar hitta runt nu :wideeyed: :p

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022

Ett sätt att hitta snabbare är att ställa in "Linjär - Nyaste först" under kontrollpanelen.

image.jpg
Klicka för större text

F

F.d. 6334

Guest

Jag upplever inga svårigheter att hitta rätt på forumet..
Sidan är uppbyggd kring ett forum.
Ämneskategorier har man på höger sida.
Vänster sida lite info om träffar, Inf styrelse m.m.
Å i mitten dom senaste händelserna i forumet.

Som någon skrev ställa in så senaste händelserna lägger sig
först typ.

Upplever andra sidor som mer rörigare, Typ aftonbladet mfl.
när man ska in på en viss sida där att hitta rätt.

Toppen