• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

bästa vårtecknet

gaisaren

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
521
Medlemskap
2025
Bästa vårtecknet! Premiär ! Visserligen framför tv,n. Nästa lördag blir det på riktigt. Vad?

GAIS är på G.

Bilagor

• gaisvår.jpg
    gaisvår.jpg
    54,7 KB · Visningar: 366
F

F.d. 16087

Guest
Sv: bästa vårtecknet

Hur ser Häckens flagga ut.:twitcy::twitcy::twitcy:
MVH. Gunnar S

gaisaren

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
521
Medlemskap
2025

Att det finns så mycket okunskap hos vissa i klubben. Inte värt att besvara en del av kommentarerna utan den som inte vet får söka själv. GAIS och vad det står för är ofta en bra utslagsfråga i bl.a poängpromenader. Leeds är ett annta favolag spelade idag till sig tre viktiga och kanske kanske tar de steget upp i år.

ha de..............:music-icon:

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Karl-Alfred Jakobsson

Utmärkelser i GAIS:

51/52 - Årets skyttekung
52/53 - Årets skyttekung
53/54 - Årets skyttekung
55/56 - Årets skyttekung
56/57 - Årets skyttekung
57/58 - Årets skyttekung

Ungefär såhär gick det till på den tiden:

Karl-Alfred ställde sig vid motståndarlagets ena målstolpe och väntade på en passning. När den kom nickade han bollen i mål! Ibland fick han ta några älgkliv för att nå bollen.

Jag har sett Karl-Alfred många gånger på Gamla Ullevi! Det var tider, det!

Jappe

gaisaren

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
521
Medlemskap
2025

År 2009 var Wandersson skyttekung. Nu är han tillbaka igen. Blir inget tvtittande imorgon. Canal + som vi haft tidigare och skulle avslutats 28 feb, hängde kvar tills igårkväll. Typiskt. Svårt att snika sig in..... Tur att, hoppas jag, matchen går över nätet.

ha de.............
GAIS é rock´n roll :music-icon:

Toppen