• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Bästa bloggsida.

F

F.d. 55591

Guest
Hej
Jag söker info/tankar om bästa bloggportal, skall vara väldigt enkelt att skriva, helst gratis och gärna utan reklam, men det kanske inte att tänka på om den är gratis. Det finns väl ett antal här på hb klubben som har erfarenhet att dela med sig.
Julhälsningar

F

F.d. 24356

Guest
Sv: Bästa bloggsida.

Jag tänkte ungefär som du men ville absolut inte ha reklam på sidan och ha kontroll på allt material själv, jag vill kunna flytta till ett annat ställe och ta bort allt eller delar om jag vill. Sen ville jag ha en bra support att ringa om jag kör fast.

Därför valde jag att betala för att slippa reklam och ha något ställe att få hjälp på där de faktiskt hjälper till också, och jag valde den leverantören som har bäst support.

Så jag valde Binero privatpaket för 69 kr i månaden plus 99 kr per år för domänadress. Jag använder WordPress som är rimligt enkelt och där jag har full kontroll själv. Bineros support är väldigt bra de svarar alltid och kan alltid hjälpa till.

Vill du komma undan med mindre pengar finns motsvarande tjänst för en tredjedel eller mindre men kanske inte med lika bra support.

Men din fråga var "Bästa bloggsida" och då tror jag Binero är ett bra alternativ det har fungerat perfekt för mig. Den har alla fördelar utom att den kostar ungefär som en lunch i månaden.

https://www.binero.se

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022

Varför betala för en bloggtjänst när det finns flera som är både gratis och enklare?

Ingen reklam på Blogger om du inte lägger dit den själv!

En välbesökt blogg kan inbringa en bra slant om besökarna väljer att klicka på reklamen. Viss reklam kan inbringa flera kronor per klick.

F

F.d. 24356

Guest

På ett eller annat sätt får man alltid betala för tjänster man nyttjar och jag har inget emot att betala för möjligheten att flytta på hundratals texter och bilder om jag inte trivs med min leverantör längre. Dessutom är jag skeptisk till Googles sätt att hantera information de har enligt mitt sätt att se större fokus på sin egen affär och att nyttja all information vi matar in i deras tjänster till att göra nya pengar på ett sätt som ingen kan kontrollera.

Så jag betalar gärna för att ha kontroll på mina texter och bilder utan inblandning av Google eller någon annan. Ingenting är gratis !

F

F.d. 55591

Guest

Okey tack får kika mera på era tankar å förslag.

Julhälsningar

noynoy

HBK Medlem
Kommun
Nacka
HBK-Nr
6739
Medlemskap
2024

Håller med om att Blogger är kanon bra...
Lätt att blogga på både via datorn och Iphonen..
Graitis och utan reklam...

Toppen