• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Bäst väder hemma.....

Mojfen & Karianne

FD HBK Medlem
Kommun
Hultsfred
HBK-Nr
573
Medlemskap
2021
Hej

Visst vill vi alla ha varmt och soligt väder när vi är ute med husbilen, och kanske särskilt nu på våren när vi inte är så bortskämda med den varan.

Men hur gör ni när det visar sig att det bästa vädret till helgen är hemma?
Stannar ni hemma, eller åker ni i alla fall? :cool:

Det händer ganska ofta att vi hamnar i det här dillemmat eftersom vi bor i Målilla. :p

MVH
Karianne

F

F.d. 4272

Guest
Sv: Bäst väder hemma.....

Eftersom vi har valt att lägga pengarna på husbil och har det fritidsintresset, så är svaret enkelt för vår del.

Husbilen såklart:)

Så fort vi har lediga dagar tillsammans, vilket ibland kan ta flera veckor eller månad så åker vi.

Semestern tillbringas i den från första till sista dagen.

Många gånger har vi vart på helt fel ställe, men ibland prickar man ju rätt och kan skryta med sol när det regnar hemma.

Vi njuter av tillvaron och friheten oavsett väder.

Det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder....

//Lotta

F

F.d. 7875

Guest
Sv: Bäst väder hemma.....

Vi har ju inte hämtat vår husbil ännu (ska hämtas på fredag) men vi har ju haft husvagn i många år och när helgen har kommit så har vi åkt oavsett väder! Jag tycker att frihetskänslan att bara åka någonstans överstiger allt annat och med husbilen så blir det ju ännu skönare att "bara dra" :eek:

Toppen