• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Bäst före datum på inlägg

röris

HBK Medlem
Kommun
Sölvesborg
HBK-Nr
1076
Medlemskap
2025
Ibland kan jag få för mig att det finns ett bäst före datum på inlägg här i forumet
Då jag kan leta efter inlägg jag själv gjort och de finns inte med på forumet längre. Då undrar jag samtidigt vad det är för kriterier som styr detta??
Är det någon annan på forumet som delar dessa erfarenheter?
Skall kanske vara så vad vet jag

Mvh Ingmar

kaj.p

HBK Medlem
Kommun
Varberg
HBK-Nr
7379
Medlemskap
2029
Sv: Bäst före datum på inlägg

Gå till din profil klicka på alla inlägg av röris så kommer dom :)

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2025

Om dina inlägg "försvunnit" beror det på att tråden de är skrivna i har flyttats från en ämnesrubrik till en annan. Nästan alltid är det från Under Markisen till ämnesforum som ligger under rubriken Ämneskategorier vilka återfinns i högra kolumnen på förstasidan.

Bästa sättet att undvika detta är att redan från början välja rätt ämneskategori när en ny tråd startas. Skall du till exempel skriva något om elsystemet i bilen så gå till Elförsörjning och klicka på knappen Nytt ämne. Skriv sedan inlägget som vanligt.

Vi i HBK Web försöker hålla isär ämnestrådar genom att flytta dem så att de ligger under sina rätta ämneskategorier. Detta för att det i framtiden skall vara lättare att hitta information. Många flyttar blir det... :rolleyes: .

F

F.d. 55528

Guest

Det är väl också så att om Web raderar en hel tråd pga av att den urartat med personliga påhopp o andra otidigheter, så försvinner ju även de seriösa välformulerade inläggen i tråden

/ TommyQ

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2025

Ja, det stämmer naturligtvis. Som väl är så händer det mycket sällan att en hel tråd raderas av sådan anledning.

Toppen