SGVF
HBK Medlem
Var kan jag beställa,köpa en ny bänkskiva till Kabe 750T-2010.
Skadad av ett värmeljushållare av glas.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Prova med en återförsäljare för Kabe.Var kan jag beställa,köpa en ny bänkskiva till Kabe 750T-2010.
Går det inte att till exempel limma ett nytt ytskikt på det skadade?Var kan jag beställa,köpa en ny bänkskiva till Kabe 750T-2010.
Har du pratat med någon Kabe-återförsäljare, eller bara mailat?Återförsäljare orkar inte svara
Kabe var tidigare mycket stolta över sitt reservdelslager, som innehöll mycket delar även till riktigt gamla modeller.Kan i alla fall vara värt ett försök, men bänkskivor av rätt modell och rätt mönster till en 14 år gammal Kabe är nog ytters tveksamt tyvärr.
Du får nog förtydliga lite, om trådskaparen ska ha någon hjälp av ditt svar.Vanligt kök - kompaktlaminat 12 mm - har du tur finns kanske en överbliven bit du kan få mycket billigt.
Om man googlar på ”kompaktlaminat bänkskiva” då får du upp ett antal förslag. Det är det jag har i min husbil . Tåligt och tunt.Du får nog förtydliga lite, om trådskaparen ska ha någon hjälp av ditt svar.
Pålle