• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2025 kommer att hållas i Karlstad 29 Maj - 1 Juni.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2025
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

bäddning

Sven-Göran

FD HBK Medlem
Kommun
Varberg
HBK-Nr
4977
Medlemskap
2022
Vet någon hur man bäddar i framdelen på en Elnagh slim 5, jag har provat men det blir för lite dynor.

T

Teddi

Guest
Sv: bäddning

hej,,ja har en slim 4 g,,två sittdynor o två ryggdynor,,sen e de en utfällning på sidan,,en extradyna där,,ock en stor dubbelslaf,,till slut,,du menar sittgruppen??

ja kan ta nåra kort om du vill,teddi,

Sven-Göran

FD HBK Medlem
Kommun
Varberg
HBK-Nr
4977
Medlemskap
2022

Hej och tack,bilder vore tacksamt. Som det är nu fattas det på bredden och nere i fotändan, där är en sned klaff som sitter fast på bakre sittsoffan och har ett stödben.

Tacksam för hjälpen.

T

Teddi

Guest

morning sven-göran,,nåra bilder,du ser den flirpen som är utviken,,likadant på andra sidan,,så du måste ha en extradyna till detta,,annars får du en dålig bredd på sängen,,den dynan skall höra till bilen,,,

Bilagor

• canon 2011 257.jpg
    canon 2011 257.jpg
    3 MB · Visningar: 6
  • canon 2011 258.jpg
    canon 2011 258.jpg
    3,1 MB · Visningar: 6
  • canon 2011 259.jpg
    canon 2011 259.jpg
    3 MB · Visningar: 6

Sven-Göran

FD HBK Medlem
Kommun
Varberg
HBK-Nr
4977
Medlemskap
2022

Hej och tack för bilderna. Vi har en annan planlösning med bara en dubbelsoffa och vändbara förar och passagerarstol så det var inte likt. Men yack iallfall och ha en bra sommar.

Hälsningar Sven-Göran

Toppen