• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Bäddmadrass

olsborgs

HBK Medlem
Inlägg
402
Kommun
Norrtälje
HBK-Nr
10242
Medlemskap
2024
Sv: Bäddmadrass

Bäddmadrass.
Blev stor skillnad med dem.
Helt annan sömnkvalitet.
Jysk har ett bra sortiment till rimliga priser.
Har ganska ofta extrapris just på bäddmadrasser.
 

BeRoka

FD HBK Medlem
Inlägg
1.414
Kommun
Hässleholm
HBK-Nr
8559
Medlemskap
2022
Sv: Bäddmadrass

Bäddmadrass borde ingå som standard, det har det alltid gort i dom fordonen jag har haft genom åren både både HB och Hv det tycker jag man kan begära.
 
F

F.d. 52918

Guest
Sv: Bäddmadrass

Det första vi gjorde när vi köpte Hymer Caradon för nu 7 år sedan,åkte upp till Jydsk och köpte 4 cm: tjocka ex madrasser,har vi aldrig ångrat,sover som hemma:yes:
 

Lantvallen

FD HBK Medlem
Inlägg
67
Kommun
Umeå
HBK-Nr
14396
Medlemskap
2023
Sv: Bäddmadrass

Det är bäddmadrass som gäller. Köpte 80 cm madrasser på Jysk som jag Skurit till 75 cm och konade dom lite i huvudändan. Fungerar verkligen bra och vi sover gott vilket är viktigt.
 

ud05555

HBK Medlem
Inlägg
17
Kommun
Öckerö
HBK-Nr
21149
Medlemskap
2024
Sv: Bäddmadrass

Köpte bäddmadrass på Jysk som klipptes till och syddes ihop så den passar queensbädden. Använder också madrasskydd från IKEA. Sover lika bra som hemma...om inte bättre.

//Robert
 

Livibil

HBK Medlem
Inlägg
2.600
Kommun
Oskarshamn
HBK-Nr
11764
Medlemskap
2025
Vi köpte bäddmadrasser på Jysk av deras Wellpure märke strax innan vi skulle köra söderut för övervintring. Märkte efter en tid att de inte blivit så stora som utlovat. I själva verket var de knappt 190 cm mot utlovade 200 cm. Fick givetvis leva med dettta tills vi kom hem. Gick idag till Jysk för att reklamera. Fick nej eftersom madrasserna var använda trots att det är ett uppenbart fabrikationsfel. Har även läst flera andra recensioner på deras hemsida som påtalat samma problem. Utfärdar därför en varning för Jysks Wellpuremadrasser.
 

tordan

HBK Medlem
Inlägg
1.202
Kommun
Motala
HBK-Nr
22905
Medlemskap
2024
Tycker du annars att kvaliteten Wellpure motsvarade förväntningarna, bortsett från storleken?
Hyfsad sovkomfort osv... ?
 
Toppen