• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

bäddmadrass

F

F.d. 25057

Guest
hej kan någon tippsa om var man kan köpa en bäddmadras , dubbelbädd, men den är ju lite snedskuren nertill ? har en Adriatik izora.
:confused:

Thomas och Lena

FD HBK Medlem
Kommun
Uddevalla
HBK-Nr
489
Medlemskap
2023
Sv: bäddmadras

Hej! Har samma rekomendation som Ess-Ge. Här är en adress
Madrasser

Annars är det inte alltför svårt att själv fixa till en madrass. Hitta en som stämmer i totalbredden. De flesta bäddmadrasser har ett avtagbart "fodral" med dragkedja. Klipp/skär efter snedskärningen i själva madrassdelen. Anpassa sedan fodralet i den sidan som inte dragkedjan sitter. Kanske inte lika exakt passform som den svenska dynor har, men garanterat billigare.

/Thomas

H

hianders

Guest
Sv: bäddmadras

Kontakta oss! Vi har haft Izola 687 -06. Tel.nr finns under profilen.

Hasse & Inger

F

F.d. 10180

Guest
Sv: bäddmadrass

Hej! Ring Special-plast AB tel:08/305551 så kan dom hjälpa dig vi bestälde nya madrasser lämna in dom madrasser vi hade så skar dom till efter dom vi bestälde den bästa kvaliten det ångrar vi inte både min hustru har besväligt med ryggen kostnad 1800:-
verkstan

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 15874

Guest

Hej! vi har lagt in två st Tempur i alkoven funkar jätte bra och det passar hur bra som helst,sover gott om natten.........men det kluriga var för att få det optimalt så var vi tvungna att ta bort ribbbotten för att det skulle funka.vi brukar krypa upp i alkoven för att se på tv men det har visat sej att tv tittandet varar ca:en halv timme och ingen vet var fjärren är så det är ett letande, mest så hammnar den under kudden så man får leta en stund fast man vet var den är.som tur är så sätter vi på insommning på tv'n,(slipper allt letande,mer än när barnen vaknar och man vet knapt var man är...men dom små liven vill ju se på tacknat så det är bara att gå upp KL06,00 och slå på tv'n. och koka kaffe
och försöka att se glad ut......TRött!! ..............men frugan hon kommer någon timme senare
men det kan hon få vara värd. En liten morgon stund hos oss.
MVH: HBK 891:mad::mad::mcride:

Senast redigerad av en moderator:

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2025

Lite off topic:

Det finns självhäftande kardborrepluttar. Använd en sådan och fäst fjärrkontollen i taket eller på väggen så hittar ni den lättare.

F

F.d. 25057

Guest

Tack för alla tips å råd, jag köpte av en medlem 2st. nya madraser,som var tillvekade för våran husbil,( han hade bytt Husbil)
Hälsningar Guy

Toppen