• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

AWIMEX-träffen

Kjell Anders

HBK Medlem
Kommun
Landskrona
HBK-Nr
23
Medlemskap
2025
Jaa Du Clas så långt har jag hittat men programmet och anmälningarna till träffen finns ju inte där på min inloggning som det gjort tidigare. Kanske är det bara jag som inte hittar men nåt lurt är det...Kjell

F

F.d. 32985

Guest
Okej, går det att ta en printscreen på hur det ser ut hos dig?
Vad surfar du med samt vilken webbläsare använder du?

Kjell Anders

HBK Medlem
Kommun
Landskrona
HBK-Nr
23
Medlemskap
2025
Tyvärr är mina kunskaper inte så bra vad gäller printscreen med mera men ska försöka förklara närmare.

Det Du länkade till får jag fram genom träffar i högerspalten men där är ej program och anmälningslista med och aldrig varit på min samsungplatta. Kollat på flera webbläsare men det är samma där.

När jag klickar på träffar i listen ovan intill träffkalender och under sök har Awimexträffen försvunnit, var där för nåra dagar sen, där fanns program samt anmälda deltagare med. Alla andra träffar är kvar. Vet inte, kanske jag av misstag raderat träffen men det går väl inte?

Tommy-59

HBK Medlem
Kommun
Nässjö
HBK-Nr
2475
Medlemskap
2025
Kjell, om du längst upp till vänster klickar på Hbk:s logga och har plattan i liggande läge, så bör du överst se alla träffarna, men ni ligger fortfarande med som första anmälda.
Lycka till

//Tommy

Kjell Anders

HBK Medlem
Kommun
Landskrona
HBK-Nr
23
Medlemskap
2025
Kjell, om du längst upp till vänster klickar på Hbk:s logga och har plattan i liggande läge, så bör du överst se alla träffarna, men ni ligger fortfarande med som första anmälda.
Lycka till

//Tommy

Detta vet jag, har betalt, så långt är allt klart. Men som jag skrev kan jag nu ej se program och deltagare vilket jag kunde tidigare, men jag överlever ändå trots irritationen...Kjell

BoEr

HBK Medlem
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
14243
Medlemskap
2025
Märkligt, provar på min Samsung Galaxy Tab S2:

Startar Chrome på plattan, går in på Forum och klickar på Träffar i undermenyn:

Screenshot_20180406-181053.png

Här ser jag Awimex träffen som nr 5; jag klickar på den (alltså på Awimex träff 4-6 maj):

Screenshot_20180406-181151.png

Bara att scrolla nedåt (dra med fingret) så kommer program, etc, fram.

Screenshot_20180406-181825.png

Men, kan det vara så enkelt? Du måste beskriva tydligare vilka problem du har :)

Kjell Anders

HBK Medlem
Kommun
Landskrona
HBK-Nr
23
Medlemskap
2025
Jaha, gjort exakt så som BoEr säger men hos mig finns ej Awimexträffen med program. Använder just nu Chrome men spelar ingen roll vilken webbläsare jag använder. På min inloggning har Awimexträffen rymt. Såg tidigare ut som det BoEr visar i inlägg nr. 9. Har även anmält oss till Årsmötesträffen och Lergöken, de träffarna finns kvar där de ska vara...Kjell

BoEr

HBK Medlem
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
14243
Medlemskap
2025
Prova att rensa cache (visserligen bild från mobilen, men ser likadant ut på plattan);
  • Starta Chrome
  • Klicka på de tre strecken allra längst uppe till höger
  • Scrolla ner och klicka på Sekretess
  • Scrolla ner (dra med fingret) ner i botten till, och klicka på Rensa webbinformation
  • Klicka längst ner till höger: Rensa data
Screenshot_20180406-192005_Chrome.jpg

Starta gärna om telefonen/plattan också - håll inne on/off knappen, välj starta om.

Kjell Anders

HBK Medlem
Kommun
Landskrona
HBK-Nr
23
Medlemskap
2025
Vi lägger ner, spelar ingen roll hur jag gör, Avimexträffen är borta på min inloggning. Som jag skrev, överlever ändå.

Tackar för den hjälp Ni ställt upp med, tyvärr utan resultat.

Vill i övrigt berömma hemsidan efter lite träning och inlärning från min sida...Kjell

BoEr

HBK Medlem
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
14243
Medlemskap
2025
Ok, bara en sista grej, du har väl inte råkat ignorera den tråden? Kolla Trådar du ignorerar i undermenyn till Forum ;)

BoEr

HBK Medlem
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
14243
Medlemskap
2025
Mmm, jag är ledsen, har inga andra idéer om problemet/lösningen :(. Märkligt. Och du kan inte ta bort en tråd enbart för dina sidvyer, du kan enbart ignorera trådar o/e forum.

Om du vill kan jag felanmäla problemet, men jag misstänker att det i så fall behövs lite exempel/bilder från hur det ser ut på din platta för att teknikerna ska kunna leta efter felet. För att ta en skärmkopia:
  • Håll nere Strömknappen (on/off) och Volym ned på sidan av plattan samtidigt tills dess det hörs ett klickljud
  • Bilden lagras i Galleri
  • Skriv ett inlägg och Ladda upp en fil/bild (du kan då gå in i ditt galleri, tror att det står Dokument där du väljer varifrån du ska hämta bilden)

Toppen