• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Avsluta HBKprenumerationen på smidigt sätt ??

Bengt-Åke Linder

HBK Medlem
Kommun
Falköping
HBK-Nr
1424
Medlemskap
2025
Jag bockade ju i att jag ville prenumurera på inläggen och får det i min inkorg på privata mailen men det blir ju en väldans massa = 90 stycken efter en helg .

Jag provade och gå in och bocka av men då det var över 700 stycken så kanske man kunder bocka i på ett smidigt sätt .

Hur gör man det ?

Jag kikar ju ändå igenom det flesta inläggen .

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: Avsluta HBKprenumerationen på smidigt sätt ??

På listen over prenumerationer (finnes under brukers kontrollpanel) kan du hake av alle på den ene siden ved å hake av i den gule raden over listen.
Du kan så endre eller radere prenumerationen for alle på en gang.

Bengt-Åke Linder

HBK Medlem
Kommun
Falköping
HBK-Nr
1424
Medlemskap
2025

Jag såg denna sidan men det är 26 sider kvar att radera = över 600 kvar och jag tänkte om det fanns "radera alla" men då får jag ta sida efter sida då ?

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2025

Om jag förstod dig rätt så vill du inte ha epost-meddelande om nya inlägg i trådar du prenummererar på.

Klicka på Kontrollpanel i den blå listen, välj Redigera Alternativ och en bit ner hittar du Standardalternativ för ämnesprenumeration. Där kan du välja hur du vill ha det med emailmeddelanden.

Bengt-Åke Linder

HBK Medlem
Kommun
Falköping
HBK-Nr
1424
Medlemskap
2025

Jopp det var så jag menade för jag kikar ju ändå rätt mycket på sidan så jag behöver inte få över 100 mail i veckan för det var ltie onödigt . Tackar

Toppen