• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Vissa skaldjur kräver vissa drycker. Vissa ämnen kräver vissa avatarer. Avatar, konstigt ord var kommer det ifrån? Jag har levt i mer än 67 år, men har inte hört eller sett det ordet innan jag gick med i HBK. Hjälp mig i min svåra nöd, någon!
Jappe

F

F.d. 750

Guest
Sv: Avatar

Hej på Er!
Jag läser just nu en bok från 1977 av Sai Baba som har titeln AVATAR.
Stämmer exakt med Wikipedias förklaring i första stycket. Boken är ju från den gråa tiden så förklaringen i andra stycket låg nog dold i framtiden på den tiden. Vad blir nästa betydelse?

F

F.d. 673

Guest

Har jag blvit snurrig, eller hade inte Jappe en söt svart katt som avatar en stund tidigare idag? Vart tog den vägen?! Eller var det någon annan kanske?

F

F.d. 53133

Guest

Har jag blvit snurrig, eller hade inte Jappe en söt svart katt som avatar en stund tidigare idag? Vart tog den vägen?! Eller var det någon annan kanske?

Näääää... du jag har inte sett nå´n katt på Jappes inlägg, så säkert Åsa....du har blivit snurrig...:twitcy::twitcy::twitcy:

Tror du blev smittad av oss övriga snurriga i Ullared:p:p:p

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Du har inte alls blivit snurrig! Det var bara så att lilla "Millan" ville vara med på ett hörn när ämnet "Hur djävulska kan vi människor vara" dryftades. Nu jagades tyvärr lilla "Millan" ut ur lägenheten, när grannkatten lilla hemska "Era" kom in och åt upp "Millans" kvällsmat och då försvann samtidigt den vackra avataren och ersattes av min vackra nuna.

Jappe

PS. Nu kom lilla "Millan in igen, så jag får väl fixa ny kvällsmat till henne, tonfisk à la mode!

Ha de gôtt! DS

Senast ändrad:
F

F.d. 673

Guest

Aaaaaah... förstår... tror jag...
Hälsa Millan! Hon såg ut som en söt tjej, de lilla jag hann se!

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Det har jag gjort nu och hon hälsar tillbaka! Tycker du hennes nuna är vackrare än min, så får du väl den, då da! Hon var lite arg ikväll!
Jappe

Bilagor

• Arg Millan 4.jpg
    Arg Millan 4.jpg
    18,8 KB · Visningar: 144
Senast ändrad:
Toppen