• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Av år 2007 är det nu bara några timmar kvar..

Carina

HBK Valberedning Sammankallande
Kommun
Tyresö
HBK-Nr
6
Medlemskap
2026
Av år 2007 är det nu bara några timmar kvar..
Året har givit många möjlighet att lära känna varandra, med vänskap som kanske inte varit möjlig om de inte mötts genom klubben.
Ett stort tack till våra webkillar som gör det möjligt för oss andra att träffas på hemsidan, där vi kan dela med oss av idéer och lära känna andra med samma intressen.
Tack alla som berikat sidan med intressant läsning, tips och annat som gjort att man faktiskt måste in på sidan varje dag, man måste bara veta vad som hänt sedan man var där senast.
I kväll är vi 48 st som har fest i Kaxholmen, samma plats där klubben bildades för lite mer än ett år sedan, och där klubbens första träff ordnades.
Det är med stor glädje jag ser medlemmarna ikväll, deras värme och glädje över att vara tillsammans i helgen, få träffa både gamla och nya vänner.
Ni som vill se vad som hänt i klubbens första år kan gå in i tråden http://www.husbilsklubben.se/forums/t22941/ där ni även senare kan följa vad som händer i klubben.
Vi skall nu fortsätta vårt nyårsfirande, och ser fram mot ett riktigt Gott Nytt Husbilsår !
Ni kommer säkert få ett utlåtande senare om menyn, som vår ”Kökschef” Gunilla är ansvarig för.
Tack till Gunnar, Lisa, Kennet, Gunilla & Egil som varit med i förberedelser och arrangemanget för festen, och ni som valde att fira nyår tillsammans med oss.

:snow-icon: Carina

Toppen