• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Autohallen

PeterK

HBK Medlem
Kommun
Köping
HBK-Nr
14860
Medlemskap
2025
Sv: Autohallen

Jag har varit där, var intresserad av en beg. Bürstner.
Mitt enda minne: En mycket dryg och snudd på inkompetent försäljare!
Blev ingen affär.

saxnäs

HBK Medlem
Kommun
Mjölby
HBK-Nr
12900
Medlemskap
2025

Vi har köpt vår husbil av Autohallen i Lomma och det har fungerat riktigt bra. Att en försäljare beter sig dåligt betyder ju inte att företaget är dåligt. Vi har haft en del problem som vi påpekat till företaget och dom har åtgärdat detta utan några som helst problem. Min erfarenhet av själva företaget och ledningen så är det så långt mycket bättre än dom jag tidigare har gjort affärer med. Du kan säkert va lugn .

Nevisen

HBK Medlem
Kommun
Ale
HBK-Nr
13240
Medlemskap
2025

Vi köpte på Autohallen i Alingsås. Jag har inget negativt att anmärka, har fått bra service hela tiden.
Däremot ringde jag en gång till någon på Kungsängen, inget svar. Efter någon timma ringde personen tillbaka, då visade det sig att den personen jag hade ringt var i usa, han bemödade sig med att ringa tillbaka till mig därifrån när han såg ett missat samtal. Det kallar jag bra service :)

F

F.d. 13415

Guest

Vi har Autohallen i Lomma som vår märkesverkstad och är mycket nöjda. Trevliga människor, hög kompetens och god service!

Lika trevliga var dom i Alingsås då vi passerade där och kikade på bilar för något år sedan.

matse

HBK Medlem
Kommun
Karlskrona
HBK-Nr
18844
Medlemskap
2025

Autohallen, Kungsängen??
är det samma som alla andra som nämns här?

F

F.d. 53061

Guest

Jag har handlat våran Mc4-75 års 12 har inte haft några problem att göra affär med dom
var på service i Alingsås förra veckan kanon bra hjälp även där.
Markko.:yes:

Toppen