• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Auktion av Husbilen test

F

F.d. 25525

Guest
Sv: Auktion av Husbilen test

Kanske har Andreas lagt ett maxbud och då när någon annan bjuder över nuvarande bud så höjs hans automatiskt ?

EPersson

HBK Medlem
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
11890
Medlemskap
2025

Jag tror det är så att Andreas har lagt in ett maxbud. När Han har blivit överbjuden så har det automatiskt budat över. Så fungerar det på Tradera.

Det är smidigt att lägga ett maxbud och låta automatiken buda på.

edit: Källa på det: auktionet

S

Sören-6830

Guest

Ett märkilgt sätt att göra det på. Om någon mer bjudit borde namnet på denna stå mellan Andreas bud, annars är det ju lätt att tro att portalinnehavaren höjer buden.

peter nilsson

HBK Medlem
Kommun
Kiruna
HBK-Nr
1930
Medlemskap
2025

Var så nyfiken så jag vände mig till dem som håller i auktionen. Har fått svaret.
[FONT=&quot]Tack för att du uppmärksammade detta.[/FONT]
[FONT=&quot]Jag har nu på morgonen fått tag i budgivaren Andreas, han står fast vid buden, men han hade missförstått[/FONT]
[FONT=&quot]budgivningen och trodde man skulle uppnå någon form av reservationspris och att det skulle slå om till rött.[/FONT]
[FONT=&quot]Så ny är min nyfikenhet stillad
[/FONT]

Toppen