F
F.d. 3581
Guest
Men du, Kölis..
Jag var ägare till en Audi 100 -86:a som nog var den första i den modellen som var helt galvaniserad, och som jag nästan aldrig tvättade.
När jag gav bort den till min son 1998 så fanns det fortfarande ingen rost, och som jag minns så var de enda åtgärder under min tid som ägare var att byta tändstift, oljetrycksgivare, och tempgivare.
Inte tusan var det något problem med kamremmen på den pärlan.
Jag körde 28.000 mil med den bilen, det var den lilla motorn - den fyrcylindriga på 1.8 liter om jag inte minns fel.
Vill motortillverkarna ordna så att kamdrivningen fungerar motorlivet ut så går det säkert att ordna.
Jag är så elak så jag tror att verkstäderna behöver lite profit - det ordnas med undermåliga kamdrivningar.
Hälsningar
Dag
Jag var ägare till en Audi 100 -86:a som nog var den första i den modellen som var helt galvaniserad, och som jag nästan aldrig tvättade.
När jag gav bort den till min son 1998 så fanns det fortfarande ingen rost, och som jag minns så var de enda åtgärder under min tid som ägare var att byta tändstift, oljetrycksgivare, och tempgivare.
Inte tusan var det något problem med kamremmen på den pärlan.
Jag körde 28.000 mil med den bilen, det var den lilla motorn - den fyrcylindriga på 1.8 liter om jag inte minns fel.
Vill motortillverkarna ordna så att kamdrivningen fungerar motorlivet ut så går det säkert att ordna.
Jag är så elak så jag tror att verkstäderna behöver lite profit - det ordnas med undermåliga kamdrivningar.
Hälsningar
Dag