• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Attentatet i Berlin

carsten

HBK Medlem
Kommun
Båstad
HBK-Nr
792
Medlemskap
2025
Julmaknaden vid Breitscheidplatz/Gedächniskirche är en plats som jag mf.l. säkert besökt ett flertal gånger. Frågan är var man numera kan känna sig säker?

F

F.d. 53814

Guest
Sv: Attentatet i Berlin

Generella säkerhetsråd gäller.
Var alltid vaksam.
Undvik huvudstäderna.
Måste du dit undvik regeringsområden och banker.
Övriga turistfällor, undvik storhelger och undvik rusningstid.
Välj inte fönsterbord på restauranger i populära områden.

Vansinnesdådet i Berlin är svårt att skydda sig från, valet är att undvika sådana platser eller ta risken.
Sannolikheten att du skall drabbas är liten men med medvetenhet och vaksamhet bättrar man på sina odds lite till.

Bestliner

HBK Medlem
Kommun
Tjörn
HBK-Nr
11647
Medlemskap
2024

Risken att drabbas av terrordåd är som tur är mycket låg.
Om man sedan är uppmärksam och normalt försiktig skall man nog klara sig.
Är man livrädd kan man ju alltid fricampa i skogen långt från andra människor. Gör man det ökar dock risken att bli uppäten av björn och varg. :)

elegance

FD HBK Medlem
Kommun
Bräcke
HBK-Nr
14404
Medlemskap
2023

Hur naiv kan man vara på en skala från ett till tio :confused::win det skjuts snart en människa i Sverige var dag ????????

Senast ändrad:
F

F.d. 56194

Guest

Lev som du brukar, var vaksam men låt aldrig terroristen vinna genom att ändra ditt liv.

Toppen