• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Att vilja betala men inte kunna

peter nilsson

HBK Medlem
Kommun
Kiruna
HBK-Nr
1930
Medlemskap
2025
Hej
Nu hade jag tänkt att bli medlem. För jag har fått så många bra svar från klubbmedlemmarna. Men av någon outgrundlig anledning så är det inte så lätt att gå med. Betalade via postgirot MEN fick tillbaka inbetalningskortet. Varför då? Jo jag tog en postgiroblankett istället för bankgiroblanketten. Som den "riktige hackern" man är så bestämde jag mig för att betala på nätet istället. JAG lyckades efter många försök. Men insåg ganska snart att jag inte lyckades att skriva vem jag är. Så det är nog bara personnummret som är angivet. Men här kommer mitt namn också. Hoppas att det inte ställer till problem för er. Pengarna borde vara inne den 2 maj.
MVH:wub:
Peter Nilsson
Steinholtzg 24
98132 Kiruna
550317 är personnumret

Senast ändrad:

Kingen

HBK Medlem
Kommun
Färgelanda
HBK-Nr
2
Medlemskap
2025
Sv: Att vilja betala men inte kunna

Jag ska fixa till så att du kommer med!
Jag misstänker att du menar 2 april annars lär du få vänta om du menar 2 maj.
Välkommen ska du vara i alla fall.

peter nilsson

HBK Medlem
Kommun
Kiruna
HBK-Nr
1930
Medlemskap
2025

Tack
Jag menade 2 april. Det är inte mycket som blir rätt!!!!
MVH

F

F.d. 346

Guest

Välkommen i gänget Peter! Vi har varit medlemmar nån månad bara men det är kanon! Skall väl på vår första träff snart också.

En nyfiken fråga: Har ni medar på husbilarna däruppe?:twitcy:

Anders:):)

Senast redigerad av en moderator:

peter nilsson

HBK Medlem
Kommun
Kiruna
HBK-Nr
1930
Medlemskap
2025

Hej
På Torneträsk har det något som kallas arkar. Finns på vättern också när det finns is. Små, små hus med medar under. Där sitter folk och pimplar. Nu hörde jag att dom hade satt medar under en stoor husvagn och dragit ut den på träsket. Har drömt om att ha husbil i 25 år och nu är äntligen den drömmen förverkligad. Ha det
.

Toppen