• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Att söka bland inläggen

F

F.d. 8538

Guest
Hej!
Det finns så mycket som man som nybörjare vill söka efter i den stora kunskapskälla husbilsklubben utgör. Ett alternativ till den inbyggda sökfunktionen kan vara att använda denna sträng i webbläsaren vid Googling:
site:husbilsklubben.se "totalvikt"
Inom citationstecknen anger du vad du söker efter. Jag har ofta fått en bättre träffbild med denna sökteknik än med den inbyggda funktionen.
Pröva själv om den inbyggda sökfunktionen ger dig en dålig träffbild

Planerar nu att köpa husbil till nästa år så jag återkommer med massor av frågor!

Swerik

Senast redigerad av en moderator:

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: Att söka bland inläggen

Google indekserer bare de åpne sidene, ikke de sider som endast er for medlemmer.

F

F.d. 53000

Guest
Sv: Att söka bland inläggen

Hej det är ju så för att du skall få tillgång till allt bör du kanske gå med i klubben,men som intresserad får du till en del men inte allt:wideeyed: Yngve

Toppen