• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Att maximera upplevelsen genom bra utrustning...

Häggen

FD HBK Medlem
Kommun
Umeå
HBK-Nr
5265
Medlemskap
2022
Sv: Att maximera upplevelsen genom bra utrustning...

Man bör nog dubbelkolla förankringen av båten innan avresa.
Häggen i soliga Umeå

F

F.d. 53078

Guest

Önskar att jag har samma lön :yes:
Rád med en 2 axlad släpvagn

F

F.d. 53078

Guest

Jag háller inte med om att maximera upplevelsen med denna utrustning.

Tycker att dom som har billiga husbilar och gammal enkel utrustning har roligast. En enkel kanot och en liten MC kan vara roligare. I alla fall för mig. Har sett masssor med mäniskor med dyra lyxsaker som bara ger mer problem om nágot händer. Har träffat mánga människor med gamla enkla husbilar och som ger mig hela deras vänskap. Kanske jag är ensam om att tycka detta.

Montreal

HBK Medlem
Kommun
Alingsås
HBK-Nr
707
Medlemskap
2025

Nej, du är inte ensam att tycka så, en del av upplevelsen är ju att det skiljer sig från hemma, och lite strapatser är ju bara kul. T.ex. äldre bilar ger ju mycket mer direkta upplevelser att köra, nya är så sofistikerade att man somnar. Bekvämt men tråkigt. Likadant med husbilarna, åk hemifrån och titta på TV eller i datorn hela tiden, varför i åker man då ut? :wideeyed:

Senast ändrad:
Toppen