• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Att man kan längta så !

Rolf & Gunilla

FD HBK Medlem
Kommun
Vadstena
HBK-Nr
2927
Medlemskap
2021
Ja det är otroligt vad jag längtar ut på vägarna. Läser ju här om hur andra är ute med sina bilar,ser också fler och fler åka förbi. Tittar ut solen strålar från en klarblå himmel ,underbart väder trots all snö. Men det heter ju att om man längtar efter nåt gott. Dagarna går ju fort så snart är det fredag igen och då gör vi ett nytt försök att hämta hem husbilen. Då kommer jag nog genast att sätta mej i den med en kopp kaffe och drömma om alla kommande resor. Alla nya platser vi kommer att besöka alla trevliga människor vi kommer att träffa både gamla och nya bekanta. Har hela långa vintern letat efter nya smultron ställen som tipsats om här på forumet. Gjort noteringar om vilka vi hoppas få se. Under tiden jag väntar läser jag med glädje era reseberättelser även ni som befinner er utomlands ger så mycket genom att dela med er t.ex. Jappe och många fler.
Alla fina bilder ni lägger ut gör att jag reser även i fantasin. Så tusen tack till er alla. Nu blir det en promenad i solskenet. Ha det gott och var rädda om varandra.
MVH Gunilla:msn_sunglasses::msn_sun::bye::bye:[/I][/B][/SIZE]

Senast ändrad:

lars o margareta

HBK Medlem
Kommun
Hudiksvall
HBK-Nr
6977
Medlemskap
2024
Sv: Att man kan längta så !

HEJ Vadstena !! här får man vänta på våren massor av snö o kalla nätter 5-10minus men stora vägarna är bra nu, så om vi får hb, till v15 som planerat blir det en tur till Linköping i påsk barn o barnbarn väntar,vi får väl se om vi kan ses,, vore kul att träffas ,,God vår så länge!!! ATTACH]37136[/ATTACH]

Bilagor

• 003.JPG
    003.JPG
    1,2 MB · Visningar: 0

Håkand

HBK Medlem
Kommun
Tidaholm
HBK-Nr
3312
Medlemskap
2025

Nu kommer snart en kommentar att vi som inte åker med våra husbilar på vintern är konstiga:D
Men vinteråkarna missar ju känslan som ni skriver om när våren kommer och man väntar så på att börja åka husbil igen.

WillyPe

FD HBK Medlem
Kommun
Karlstad
HBK-Nr
2029
Medlemskap
2023

Jag längtar också till våren - kommer den inte snart?
Det är så underbart att åka ut i Sverige med husbilen.
Hallå - sommaren! När kommer du?
Snart ses vi därute!

I

Inger & Taeke NL

Guest

Hej alla HBK:are,

Här i Holland är längtan lika stor. Vi har visserligen barmark men 3 grader på morgonen, så nätterna är kalla med frost på rutorna.

Var ute på en promenad i går på dan och då hade vi 10 grader, härligt.
Träffade på utslagna krokusar och såg påskliljor i knopp, så det börjar våras här nere.
Hollandshälsningar till er alla,

Bilagor

• 20 mars 015.JPG
    20 mars 015.JPG
    2,9 MB · Visningar: 1
F

F.d. 21408

Guest

:spinny:

Å så deilig å se krokus , gleder meg:) Takk for titten:spinny:

Hilsen Liv