Rolf & Gunilla
FD HBK Medlem
Ja det är otroligt vad jag längtar ut på vägarna. Läser ju här om hur andra är ute med sina bilar,ser också fler och fler åka förbi. Tittar ut solen strålar från en klarblå himmel ,underbart väder trots all snö. Men det heter ju att om man längtar efter nåt gott. Dagarna går ju fort så snart är det fredag igen och då gör vi ett nytt försök att hämta hem husbilen. Då kommer jag nog genast att sätta mej i den med en kopp kaffe och drömma om alla kommande resor. Alla nya platser vi kommer att besöka alla trevliga människor vi kommer att träffa både gamla och nya bekanta. Har hela långa vintern letat efter nya smultron ställen som tipsats om här på forumet. Gjort noteringar om vilka vi hoppas få se. Under tiden jag väntar läser jag med glädje era reseberättelser även ni som befinner er utomlands ger så mycket genom att dela med er t.ex. Jappe och många fler.
Alla fina bilder ni lägger ut gör att jag reser även i fantasin. Så tusen tack till er alla. Nu blir det en promenad i solskenet. Ha det gott och var rädda om varandra.
MVH Gunilla[/I][/B][/SIZE]
Alla fina bilder ni lägger ut gör att jag reser även i fantasin. Så tusen tack till er alla. Nu blir det en promenad i solskenet. Ha det gott och var rädda om varandra.
MVH Gunilla[/I][/B][/SIZE]
Senast ändrad: