• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2025 kommer att hållas i Karlstad 29 Maj - 1 Juni.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2025
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Att förstå en offert vid köp av husbil

familjendahl

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
41538
Medlemskap
2025
Hejsan vänner,
Finns det någon här som skulle ha tiden att hjälpa mig förstå offerter från husbilsfirmor?

Om det finns någon här som skulle vilja skriva direkt till mig så vi kanske kunde ta detta via telefon
så vore det väldigt uppskattat.

Med vänliga hälsningar
Anders

sandstroem

HBK Medlem
Kommun
Vänersborg
HBK-Nr
12388
Medlemskap
2026
Hejsan vänner,
Finns det någon här som skulle ha tiden att hjälpa mig förstå offerter från husbilsfirmor?

Om det finns någon här som skulle vilja skriva direkt till mig så vi kanske kunde ta detta via telefon
så vore det väldigt uppskattat.

Med vänliga hälsningar
Anders
Du får nog precisera vad det handlar om, nyinköp, beganatköp, reparation, extra utrustning osv.
Hälsningar
Peter

Beda & Botvid

HBK Medlem
Kommun
Östersund
HBK-Nr
22260
Medlemskap
2025
Om du lägger ut kopia på offerten här så får du garanterat många svar/synpunkter, men kan förstå om det känns mindre bra/ oprivat att göra det..
Lycka till..

Toppen