• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Askersund

TJYVCAMPAREN

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
2379
Medlemskap
2025
Var på en jättefin (rent, fint ordning och reda) citycamp i Askersund. Dygnspris enl en
husbilstidning 100 SEK (Verkligt pris 140 SEK och ev EL 40 SEK). När detta påtalades blev
flickbarnet som stod innanför disken lite svart i ögat och sade att det var påtalat till tidningen för 3 år sedan. På kvällen kl 1930 när vi skulle äta vår grillmat utanför vår bil gissa vad som kommer jo grabbarna som klipper trädhäcken, lite oturligt kan man tycka
men enl flickan hade dom ingen annan tid att klippa på.På morgonen kl 0830 kom nästa trädgårdsarbetare och klippte gräset.När vi påpekade detta blev svaret ej kundvänligt.

angan

HBK Medlem
Kommun
Sundsvall
HBK-Nr
785
Medlemskap
2025
Sv: Askersund

Varför inte testa Husabergsuddes Camping?

Ett stenkast från Askersund. Promenad och cykelväg till Askersund ...
Cyklade in till Systemet och tillbaka på 20 minuter :)

Dessutom mycket trevliga campingvärdar. Rekommenderas. 220:- inkl el

Vi vände på citycampen. Mörkt när solen sken och taskigt med plats. Inte vad vi ville ha...

F

F.d. 29841

Guest

Hej
Jag hoppas att jobben går före en fritidsåkare.Men det kanske inte är så trevligt.
Men det har hänt många gånger då vi campade med husvagn, att det började klippa gräst Kl.7 och även på kvällarna.
Så det är inget att gnälla över.
/Vidhem

Egil 84

HBK Medlem
Kommun
Vallentuna
HBK-Nr
84
Medlemskap
2026

Står i Askersund i dag. Här var det verkligen ett trevligt ställe, rent och snyggt på toaletter o duschar, fin utsikt,nära till allt. Kan rekomenderas .

F

F.d. 27056

Guest

Personligen kan vi verkligen rekomendera denna ställplats mitt inne i mysiga stan.....ni hade nog en väldig otur.

Toppen